Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Павловська В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Павловська В. А. 
Аналіз спрямованості інноваційних тенденцій розвитку сучасної вищої економічної освіти [Електронний ресурс] / В. А. Павловська, С. О. Краснощок // Вісник Донецького університету економіки та права. - 2012. - № 2. - С. 140-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduetp_2012_2_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 173.648 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Павловська В. В. 
Основні напрями розвитку педагогічної науки в Польщі: історіографічний аналіз [Електронний ресурс] / В. В. Павловська // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 514-518. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_104
Проаналізовано джерельну базу педагогічної думки в республіці Польща, новітніх розробок польських педагогів, сучасних напрямів розвитку науки про виховання. Розглянуто наукові праці польських педагогів з таких галузей педагогіки як альтернативна педагогіка, андрагогіка, персоналістична педагогіка, педеутологія, педагогіка праці, культури, медіа-педагогіка, спеціальна, суспільна, екологічна, гуманістична, критична, натуралістична, педагогіка опіки, педагогіка постмодернізму. Аналіз напрямів розвитку педагогічної думки проведено у контексті досвіду освітньої системи Польщі в реформуванні та шляху до євроінтеграції. З’ясовано, що історіографічний підхід є вивченням історико-педагогічних знань, а документальною та джерельною базою для педагогічної історіографії виступають історико-педагогічні дослідження, що розглядають питання освіти та виховання. Вивчення досвіду польських освітян може стати в нагоді при реформуванні системи освіти в Україні.Проанализированы источники педагогической мысли в Республике Польша, новых разработок польських педагогов, современных направлений развития науки о воспитании. Рассмотрены научные труды польских педагогов в таких сферах педагогики как альтернативная педагогика, андрагогика, персоналистическая педагогика, педеутология, педагогика труда, медиа-педагогика, специальная, общественная, экологическая, гуманистическая, критическая, педагогика культуры, натуралистическая педагогика, педагогика опеки, педагогика постмодернизма. Анализ направлений педагогической мысли проведен в контексте опыта образовательной системы Польши в реформировании и пути к евроинтеграции. Выяснено, что историографический подход заключается в изучении историко-педагогических знаний, а документальной базой и источниками для педагогической историографии выступают историко-педагогические исследования, рассматривающие вопросы образования и воспитания. Изучение опыта польских педагогов может стать полезным в реформировании системы образования Украины.The article deals with the analysis of the Polish pedagogical scientific thoughts and sources in the Republic of Poland, new works of the Polish pedagogues, and modern tendencies in education. It analyses scientific papers written by the Polish educators in such spheres of pedagogy as alternative pedagogy, andragogy, personalistic pedagogy, pedutolohiya, pedagogy of labour, pedagogy of culture, media pedagogy, special pedagogy, society pedagogy, ecology pedagogy, humanistic pedagogy, critical pedagogy, naturalistic pedagogy, pedagogy of care, postmodernist pedagogy. The analysis of pedagogical branches is made in the context of reforming the system of education in Poland and integration into the European Union. Historiographical approach is the study of historical and pedagogical knowledge. Historical and pedagogical studies considering education and training are the documentary and source base for pedagogical historiography. Studying the experience of Polish educators may be useful in reforming the education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.859 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Павловська В. В. 
Проблема стійкості фігур рівноваги гравітуючої рідкої маси, що обертається, в працях вчених XVIII-XIX ст. [Електронний ресурс] / В. В. Павловська // Дослідження з історії техніки. - 2011. - Вип. 14. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dzit_2011_14_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 157.329 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Павловська В. А. 
Формування механізму матеріального стимулювання еколого–економічної діяльності персоналу на машинобудівних підприємствах [Електронний ресурс] / В. А. Павловська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 6. - С. 219-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2012_6_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.685 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Павловська В. А. 
Підвищення стимулюючої ролі витрат на екологічну безпечність виробництва [Електронний ресурс] / В. А. Павловська // Соціально-трудові відносини: теорія та практика . - 2013. - № 1. - С. 181-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stvttp_2013_1_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 813.149 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Павловська В. В. 
Гендерний аналіз змісту навчальних матеріалів польської школи періоду постсоціалістичного реформування освіти [Електронний ресурс] / В. В. Павловська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2015. - Вип. 24. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2015_24_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.777 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Павловська В. 
Аналіз впровадження гендерного підходу в систему освіти в працях польських дослідників [Електронний ресурс] / В. Павловська // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2014. - Вип. 3. - С. 262-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2014_3_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.063 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Нікітчук У. І. 
Вимірювання трудоголізму студентів: досвід розроблення опитувальника [Електронний ресурс] / У. І. Нікітчук, О. В. Костриба, В. В. Павловська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2020. - Вип. 11. - С. 197-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2020_11_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 540.308 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського